10x T22 Tusz do Epson Stylus SX230 SX235W SX420W (6910865425)

10 dni do końca
cena kup teraz
50,00 zł
z 20 kompletów
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • List polecony priorytetowy gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 5,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • regeneracja: nieregenerowany
  • kolor: czarny (Black), czerwony (Magenta), niebieski (Cyan), żółty (Yellow), zestaw

Telefon: 602600022
GG: 46203184
ODBIÓR OSOBISTY W
SIEDZIBIE
FIRMY W GODZINACH
PRACY
65 1090 2398 0000 0001 2049 0551



  • Przesyłki wysyłamy tego samego dnia jesli wplata bedzie zaksiegowana do godziny 12:30.


  • Paczki odbierane sa po godzinie 14:30.
    Wszystkie zamówienia
  • po tych terminach
  • wyjda dnia
  • nastepnego.
WYSOKIEJ JAKOŚCI NOWE ZAMIENNIKI:
DO EPSON ZESTAW (10 szt.)

4x BLACK T1281 18ml

2x CYAN T1282 18ml

2x MAGENTA T1283 18ml

2x YELLOW T1284 18ml

W PRZYPADKU WYBRANIA INNEJ KONFIGURACJI KOLORÓW TUSZY (10 szt.)

PROSZĘ W FORMULARZU OPCJI DOSTAWY LUB MAILU PODAĆ WYBRANE MODELE:

NA PRZYKŁAD:

7x BLACK, 1x CYAN, 1x MAGENTA, 1x YELLOW itp.

PASUJĄ DO MODELI DRUKAREK (może nie zawierać wszystkich typów):

EPSON Stylus S22

EPSON Stylus SX125

EPSON Stylus SX130 EPSON Stylus SX230 EPSON Stylus SX235W EPSON Stylus SX420W EPSON Stylus SX425W EPSON Stylus SX430W EPSON Stylus SX435W EPSON Stylus SX440W

EPSON Stylus SX445W EPSON Stylus Office BX305F EPSON Stylus Office BX305FW

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie będziesz zadowolony z zakupu lub po zakupie stwierdzisz, iż towar jest gorszy niż opisany w ofercie - przyjmiemy zwrot. Ważne aby towar nie nosił śladów użytkowania. Zamiar zwrotu należy zgłosić do 10 dni od otrzymania towaru, następnie proszę odesłać listem poleconym.

- wysoka jakość
- pakowane próżniowo

- najnowszy CHIP
- wysoka pojemność (czarny 18ml, kolory 18ml)

- odpowiednia lepkość i gęstość

- napełnione i gotowe do drukowania

- DIN ISO 9001, ISO 14000
- data ważności ca. 24 miesiące

- gwarancja 24 miesiące

[DANE_EU][KOD][/KOD]­[EAN][/EAN][WYS]0[/W­YS][TYP]0[/TYP][SKL_­ID]0[/SKL_ID][SKL_TX­T][/SKL_TXT][WZN]0[/­WZN][/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 65 1090 2398 0000 0001 2049 0551
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Team
Zachodnia 18
53-644 Wrocław
NIP: 895-169-92-45
REGON: 022060019

TeamSeller

Zachodnia 18

63-644 Wrocław

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

wejście do sklepu znajduje się w podwórzu

od ulicy Litomskiej 22 - 24


Regulamin Sklepu Internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl 

I. Postanowienia ogólne 

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl przez TEAM Kamila Niklasz. 

2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:  

a. adres poczty elektronicznej: teamseller@wp.pl, 

b. pod numerem telefonu: +48 602600022 

c. formularz zgłoszeniowy dostępny w zakładce „pytanie do sprzedającego”. 

II. Definicje Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają: 

1. Allegro.pl - Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000268796, NIP 527-25-25-995, REGON 140762508,Kapitał zakładowy 33 976 500,00 PLN; 

2. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; 

3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu; 

4. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.); 

5. Regulamin – niniejszy dokument; 

6. Sklep Internetowy (Sklep) – Sklep internetowy prowadzony w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl przez Sprzedawcę; 

7. Sprzedawca – Kamila Niklasz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą TEAM Kamila Niklasz, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod adresem ul. Zachodnia, 18, 53-644 Wrocław, NIP: 8951699245 REGON: 022060019; 

8. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym, których opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów; 

9. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem; 

10. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827). 

III. Zasady korzystania ze Sklepu  

1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie. 

2. Klient zobowiązany jest w szczególności do: 

3. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, 

4. korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń, 

5. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam), 

6. korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy, 

7. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu jedynie w zakresie własnego użytku osobistego, 

8. korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, postanowieniami regulaminów serwisu www.allegro.pl, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet. 

9. Klient może korzystać ze Sklepu jedynie na zasadach wskazanych w niniejszym dokumencie oraz regulaminach Allegro.pl, które są dostępne w serwisie www.allegro.pl. 

IV. Dostawa 

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest dokonywana na adres wskazany przez Klienta, 

2. Zamówienia. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów: 

3. za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD,  

4. za pośrednictwem operatora pocztowego,  

5. dostarczone do Paczkomatu, 

6. odbiór osobisty w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy. 

7. Koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia. 

8. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy.  

9. Termin dostawy i realizacji zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. V pkt. 2. 

V. Ceny i metody płatności 

1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. 

2. Klient może wybrać następujące metody płatności: 

3. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia); 

4. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy); 

5. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia); 

6. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia). 

7. Sprzedawca w opisie Towaru informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy sprzedaży na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego. 

IX. Dane osobowe 

1. Administratorem Danych Osobowych Klientów Sklepu Internetowego w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku, nr 101, poz. 926 z późn. zm.) jest Sprzedawca.  

2. Dane osobowe zbierane w Sklepie są przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U.2014.1182) wyłącznie w celu realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. 

3. Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony prywatności i informacji przekazanych mu, a dotyczących Klientów Sklepu. Sprzedawca z należytą starannością dobiera i stosuje odpowiednie środki techniczne, w tym o charakterze programistycznym i organizacyjnym zapewniające ochronę przetwarzanych danych, w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, ujawnieniem, utraceniem i zniszczeniem, nieuprawnioną modyfikacją, jak również przed ich przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa. 

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, a także może zwrócić się do Sprzedawcy  z pisemnym żądaniem usunięcia podanych wcześniej danych osobowych ze zbioru danych prowadzonego przez Sprzedawcę. 

X. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

1. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

2. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. 

3. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą. 

4. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:porady@dlakonsumentow.pl 5. może złożyć za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 

XI. Postanowienia końcowe 

1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 

2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie i regulaminach serwisu www.allegro.pl mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego. 

4. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 

5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 16-08-2017

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
TeamSeller
Zachodnia 18
53-644 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

VI. Uprawnienie do odstąpienia od umowy


1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego może odstąpić od zawartej Umowy sprzedaży bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia 

o odstąpieniu od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.

3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.

4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez konsumenta jest wyłączone w szczególności przypadku:

a ) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b ) umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c ) umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

d ) umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.

7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.

8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść.


VII. Reklamacje dotyczące Towarów

1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na TEAM Kamila Niklasz

ul. Zachodnia 18, 53-644 Wrocław, na adres poczty elektronicznej: TEAMSELLER@wp.pl, numer telefonu +48 602600022.

3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 

4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki.


VIII. Gwarancje

1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera.

2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru.