100X150 SHAGGY MIRABELLE DYWAN CZARNY I CZERWONY (6153760214)

kupiona
cena kup teraz
75,00 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 19,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 28,00 zł
Zakupy od 1 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Nowy Sącz, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kształt: prostokąt
  • wzór dominujący: inny wzór
  • antypoślizgowość: nie
  • materiał wykonania: polipropylen
  • długość: 150 [cm]
  • szerokość: 100 [cm]
  • grubość: 13 [mm]
  • kolor: odcienie czerwieni, czarny

opis

606 97 64 64

elsimone@onet.pl

pon-pt

9.00 do17.00



WPŁATA NA KONTO :

BANK ING Bank Śląski
04 1050 1722 1000 0090 6145 7504

Towar wysyłamy dobrze zapakowany i zabezpieczony taśmą co daje pewność o nienaruszeniu przesyłki podczas transportu .

W chwili wysłania towaru otrzymasz @ z nr paczki.


Wejdź na stronę GLS-u
www.gls-poland.pl i dowiedz się, gdzie jest Twoja paczka.

Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT.
Nowości

Promocje

Polecane

DYWAN SHAGGY MIRABELLE

100x150 cm

cena 75,00 zł

Inne rozmiary dostępne na innych naszych aukcjach

Dostępne rozmiary:

100x150 cm 150x200 cm

200x200 cm 200x250 cm

200x300 cm 200x400 cm

250x400 cm 300x300 cm

300x400 cm 400x400 cm

Dywany na wymiar

Dywan shaggy Mirabelle charakteryzuje się miękkim i miłym włosem oraz bardzo gęstą skręconą strukturą runa. Włókna dywanu są sprężyste, antyelektrostatyczne czyli nie podlegają zjawisku elektryzowania się podczas użytkowania. Dywan idealnie komponuje się w każdym rodzaju pomieszczenia, a przepiękna, jednokolorowa kolorystyka dywanu zadowoli każdego wymagającego klienta.

Charakterystyka produktu:

  • nie pochłania wilgoci
  • antyelektrostatyczny oraz antybakteryjny
  • odporny na mole
  • wytrzymały na ugniatanie
  • doskonale izoluje ciepło w pomieszczeniu
  • odporny na działanie promieni słonecznych
  • odporny na zaplamienia
  • zachowuje trwałe kolory podczas długiego użytkowania
  • przystosowany do ogrzewania podłogowego
  • wytłumia dźwięki w pomieszczeniu
  • chroni podłogę podczas użytkowania
  • dodaje prestiżu oraz potęguje estetykę wnętrza
  • dywan wykonany z wykładziny
  • łatwy w utrzymaniu i czyszczeniu

Przepis konserwacji:

  • regularnie odkurzać
  • natychmiast usuwać wszelkie plamy
  • nie dopuszczać do przemoczenia
  • w razie potrzeby zalecane profesjonalne czyszczenie dywanu
  • użyj maty antypoślizgowej dla zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu

Specyfikacja:

wymiary 100x150 cm
kraj pochodzenia HOLANDIA
skład 100 % POLIPROPYLEN SPÓD-FILC
waga RUNA(+/-) 800 g/m2
WAGA CAŁKOWITA 1475 G/M2

WYSOKOŚĆ CAŁKOWITA

13 mm
gęstość 50 500 pkt/m2

kolor

CZERWONY&bordowy i czarny
KOLOR:CZERWONY (BORDOWY)

KOLOR:CZARNY
Po zakupie prosimy o podanie wzoru zakupionego dywanu.

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u elSimone za co najmniej 1 500 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
28,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji
F.H.U. Simone Szymon Pawlik
ul. Orawska 5
33-300 Nowy Sącz
Jak zgłaszać reklamację?

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 


2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:


a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.


 b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 


3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 


4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 


5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 


6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 


7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 


8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: ul. Orawska 5, 33-300 Nowy Sącz 


9. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący

Adres do zwrotu
F.H.U. SIMONE Szymon Pawlik
ul. Orawska 5
33-300 Nowy Sącz
Zasady zwrotu produktu

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 


2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. 


3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.


4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 


5. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 


6.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


7.Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 


8.Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: ul. Orawska 5, 33-300 Nowy Sącz. 


9.W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 


10.Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 


11.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 


12.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


13.Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. 


UWAGA : Link do strony dla Klientów Odstępujących od umowy sprzedaży. (Proszę skopiować do paska przeglądarki i uzupełnić) 


https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/dla-konsumenta/formularz-odstapienia-od-umowy,sklep-e424fa35fafcff504363949ef6402296